Bc. Miroslav Svěrák

Master's thesis

Zvyšování konkurenceschopnosti společnosti prostřednictvím inovace marketingového mixu

Improving the company competitiveness through innovation marketing mix
Abstract:
Diplomová práce je zaměřená na rozvoj rehabilitační soukromé ordinace, se zaměřením zejména na analýzu marketingového stavu dané ordinace. V teoretické části je popsán pojem marketing společně s nástroji pro využití marketingu. V praktické části je obsažena analýza současného marketingového stavu ordinace bez úprav s následným porovnáním po zavedení změn.
Abstract:
In this thesis I focus on development of private rehabilitation clinic especially on marketing analysis of condition of this clinic. Concept and instruments of Marketing are descibed in teoretical part. In practical part I focused on analysis of current marketing conditions without adjustments followed by comparision after implementing changes.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2016
  • Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Kamila Vorlová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting