Martina LANGOVÁ

Bachelor's thesis

Didaktický přístup pedagoga k žákům s pervazivní vývojovou poruchou

Pedagogical Didactic Approach to Child with Pervasive Developmental Disorder
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá didaktickým přístupem pedagogů základních škol, kteří mají ve třídě integrované žáky s pervazivní vývojovou poruchou. V praktické části budeme analyzovat data získaná formou kvalitativního výzkumného šetření. Sběr dat bude probíhat prostřednictvím rozhovorů s pedagogy na základních školách. Cílem práce bude zkoumání, jaké metody, pomůcky a podpůrná opatření pedagog využívá …more
Abstract:
The Bachelor's thesis inquires into the pedagogical approach of elementary school teachers, who have integrated pupils with Pervasive Developmental Disorder into their classrooms. Data aquired through qualitative research will be analyzed in the practice section. Data have been collected by revewing educators at the elementary schools. The goal of this work is to find what methods, aids and supportive …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Ladislav Zilcher, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LANGOVÁ, Martina. Didaktický přístup pedagoga k žákům s pervazivní vývojovou poruchou. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta