Pojetí výchovy u Friedricha Nietzscheho a sociální pedagogika – Bc. Stanislav VANĚK
Bc. Stanislav VANĚK
Diplomová práce
Pojetí výchovy u Friedricha Nietzscheho a sociální pedagogika
Friedrich Nietsche´s Conception of Education and Social Pedagogy
Anotace:
Tato práce nás v teoretické části seznamuje s významem pojetí výchovy a učení u Friedricha Nietzscheho. Analyzuje vztahy mezi rozumem, pudem a vůlí. Vyzdvihuje význam výchovy a vzdělání na nabývání a pozbývání moci. Ukazuje, jak je velký vliv výchovy, vzdělání a učení na společnost a sociální pedagogiku. Poukazuje na možnosti, jak můžeme rozvíjet malé věci, které v dnešní společnosti nabývají na obrovském …víceAbstract:
The theoretical part of this work informs us about the importace that the philosopher F.Nietshe attaches to the conception of education. Itss aim is to analyse the relations between the reason, the instict and the will to emphasize the education and the lear-ning as a way of gaining the power or of losing it. This work also points to the possi-bilities of developing so called negligible things ,tzhey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2012
Zveřejnit od: 21. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VANĚK, Stanislav. Pojetí výchovy u Friedricha Nietzscheho a sociální pedagogika. Brno, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 21. 03. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 3. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.