Nastavení komunikace na online médiích pro projekt Tady je moje od ČMSS – Sarah Salehová
Sarah Salehová
Master's thesis
Nastavení komunikace na online médiích pro projekt Tady je moje od ČMSS
Setting up online communication for project TadyJeMoje by Českomoravská stavební spořitelna
Abstract:
Diplomová práce se věnuje využívání sociálních médií jako marketingového nástroje. Cílem je popsat možnosti práce s jednotlivými sociálními médii, roli agentury a klienta v tvůrčím procesu a jejich vztahy. Práce se zaměřuje především na obsahové agentury, protože právě tvorba obsahu, strategie a budování značky je stěžejním tématem v teoretické části. V praktické části je sledován konkrétní projekt …moreAbstract:
The theme of diploma's thesis is the use of social media as a marketing tool. The aim is to describe the possibilities of working with various social media, the role of an agency a client in creating proces and their relations. The thesis is focused on the content agencies, because the creating of content, strategy and branding are the principal themes of the theoretic part. The second part describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 1. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74211
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2018
- Supervisor: Stanislav Horný
- Reader: Libor Krsek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74211
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Analýza motivace zaměstnanců ve společnosti Českomoravská stavební spořitelna, a.s.
Patrik Niebroj -
Motivace a motivační programy pracovníků v organizaci Českomoravská stavební spořitelna, a.s., měření účinnosti s návrhy na zlepšení
Anna Kurialová -
Stavební spoření u Českomoravské stavební spořitelny, a. s.
Alice Kittlerová -
Českomoravská stavební spořitelna, a. s. (ČMSS) - jednička nejen ve stavebním spoření
Šárka TŘMÍNKOVÁ -
Analýza marketingové komunikace firmy Českomoravská stavební spořitelna, a. s.
Michaela KUČEROVÁ -
Analýza efektivnosti stavebního spoření firmy Českomoravská stavební spořitelna, a.s. a návrhy na změnu systému stavebního spoření
Dita Švejdová -
Rozhodování klientů poradenského centra Českomoravské stavební spořitelny, a.s.
Veronika KOLDOVÁ -
Hodnocení kvality a ceny služeb Českomoravské stavební spořitelny a.s., spokojenost a loajalita jejich klientů
Veronika KOLDOVÁ