Nastavení komunikace na online médiích pro projekt Tady je moje od ČMSS – Sarah Salehová
Sarah Salehová
Diplomová práce
Nastavení komunikace na online médiích pro projekt Tady je moje od ČMSS
Setting up online communication for project TadyJeMoje by Českomoravská stavební spořitelna
Anotace:
Diplomová práce se věnuje využívání sociálních médií jako marketingového nástroje. Cílem je popsat možnosti práce s jednotlivými sociálními médii, roli agentury a klienta v tvůrčím procesu a jejich vztahy. Práce se zaměřuje především na obsahové agentury, protože právě tvorba obsahu, strategie a budování značky je stěžejním tématem v teoretické části. V praktické části je sledován konkrétní projekt …víceAbstract:
The theme of diploma's thesis is the use of social media as a marketing tool. The aim is to describe the possibilities of working with various social media, the role of an agency a client in creating proces and their relations. The thesis is focused on the content agencies, because the creating of content, strategy and branding are the principal themes of the theoretic part. The second part describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74211
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedoucí: Stanislav Horný
- Oponent: Libor Krsek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74211
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza motivace zaměstnanců ve společnosti Českomoravská stavební spořitelna, a.s.
Patrik Niebroj -
Motivace a motivační programy pracovníků v organizaci Českomoravská stavební spořitelna, a.s., měření účinnosti s návrhy na zlepšení
Anna Kurialová -
Stavební spoření u Českomoravské stavební spořitelny, a. s.
Alice Kittlerová -
Českomoravská stavební spořitelna, a. s. (ČMSS) - jednička nejen ve stavebním spoření
Šárka TŘMÍNKOVÁ -
Analýza marketingové komunikace firmy Českomoravská stavební spořitelna, a. s.
Michaela KUČEROVÁ -
Analýza efektivnosti stavebního spoření firmy Českomoravská stavební spořitelna, a.s. a návrhy na změnu systému stavebního spoření
Dita Švejdová -
Hodnocení kvality a ceny služeb Českomoravské stavební spořitelny a.s., spokojenost a loajalita jejich klientů
Veronika KOLDOVÁ -
Rozhodování klientů poradenského centra Českomoravské stavební spořitelny, a.s.
Veronika KOLDOVÁ