Jiří Vařeka

Diplomová práce

Tvorba strategie středně velké firmy

Creating a strategy of a mid-sized business company
Anotace:
Abstrakt: Obsahem této diplomové práce je zpracování a tvorba strategie středně velké firmy. Tato strategie je vypracována na 3 časové horizonty: 1. Krátkodobá strategie -- konec roku 2014 2. Střednědobá strategie - konec roku 2015 (3 roky) 3. Dlouhodobá strategie -- konec roku 2018 (5 let). Základním ukazatelem úspěšnosti plánované strategie jsou: Plánovaný objem prodejů. Dosažený tržní podíl. Samotná …více
Abstract:
Abstract: The content of this thesis is the creation of strategy of a med-sized business company. This strategy is elaborated on three time horizons: . 1. Short-term strategies - end of 2014 2. Medium-term Strategy - end 2015 ( 3 years ) 3. Long-term strategy - the end of the year 2018 ( 5 years). The primary indicator of the success of the planned strategy is : The projected sales volume Achieved …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 2. 2014
  • Vedoucí: Blanka Habrmanová
  • Oponent: Ilona Žampová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39733