Návrh na zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ALPA, a. s. na trhu – Bc. Dana Dostálová
Bc. Dana Dostálová
Diplomová práce
Návrh na zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ALPA, a. s. na trhu
Proposal for increasing market competitiveness of ALPA, Inc.
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti společnosti vyrábějící kosmetické prostředky. Teoretická část obsahuje definice konkurenceschopnosti středních podniků, SWOT analýzy, trhu, produktu a Porterovi analýzy pěti konkurenčních sil. V praktické části je analyzováno vnitřní i vnější prostředí a SWOT analýza. Ze získaných dat jsou navrhnuty tři varianty ke zlepšení postavení společnosti …víceAbstract:
This thesis is focused on increasing the competitiveness od companies producing cosmetic products. The theoretical part contains the definition of competitiveness of SMEs, SWOT analysis, market, product and Porter five forces analysis. The practical part is analyzed internal and external environment and SWOT analysis. The data obtained three variants are designed to improve posititon in the market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/e4yum/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Václav Novotný
- Oponent: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Changes in consumer behavior due to Corona virus pandemic
Shadrach Kwesi Amankwatia Gyimah -
The process of a medicinal product entering the Czech market - Factors affecting the marketing authorisation holders' willingness to enter the Czech market
Magdalena Marie Podrazilová -
Řízení obchodní taktiky při vstupu nového produktu na trh
Karolína Jandová -
Řízení obchodní taktiky při vstupu nového produktu na trh
Nikola Bravencová -
Návrh online strategie firmy Veneo pro vstup na zahraniční trh
Pavlína Bujoková -
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Uvedení nového výrobku na trh
Marie Pospíšilová