Kuoyching Chung
Master's thesis
Why Do People Dislike Inflation?
Proč lidé nenávidí inflaci?
Abstract:
Tento výzkum se provádí s cílem prozkoumat, jak jednotlivci vnímají inflaci a její vnímané negativní dopady na jejich užitečnost a spotřebu, příjem a mzdy, zaměstnanost a nezaměstnanost, celkové štěstí a další, a to v návaznosti na Shillerovu studii: Proč nemáme rádi inflaci? (1997) a Stantcheva (2024). Tato studie se zaměřuje na kontext České republiky a využívá metod kvalitativního výzkumu formou …moreAbstract:
This research is conducted to explore individuals' perceptions of inflation and its perceived negative impacts on their utility and consumption, income and wages, employment and unemployment, overall happiness, and more, following Shiller's study, 'Why do we dislike inflation?' (1997) and Stantcheva's (2024). This study focuses on the context of the Czech Republic and employs qualitative research methods …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Aleš Maršál, M.A. Ph.D.
- Reader: Michal Marenčák, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Economics and Management / Management
Theses on a related topic
-
Vliv země původu značky na komunikační strategie v mezinárodním prostředí
Ruslan Seitov -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Monika Báčová -
Štěstí na prodej – spotřeba jako nástroj dosahování štěstí?
Monika Dufková -
Štěstí na prodej - role marketingové komunikace a hédonistický model štěstí
Kristina Drahoňovská -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Alena Hojdová -
Ekonomie štěstí – vliv vybraných faktorů na pocit štěstí u podnikatelů a zaměstnanců
Štěpánka Petrů -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Jana Stibůrková -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Lenka Martincová