MOŽNOSTI INTEGRACE HUMÁNNÍ GEOGRAFIE A HISTORICKÝCH VĚD VE VÝUCE NA GYMNÁZIÍCH – Bc. Ondřej ROMANIUK
Bc. Ondřej ROMANIUK
Diplomová práce
MOŽNOSTI INTEGRACE HUMÁNNÍ GEOGRAFIE A HISTORICKÝCH VĚD VE VÝUCE NA GYMNÁZIÍCH
Possibilities of human geography and historical sciences integration in grammar school education
Anotace:
Cílem diplomové práce je posouzení možností integrace humánní geografie a historických věd ve výuce na středních školách (gymnáziích) vzhledem k současným trendům českého školství. Tyto současné trendy jsou reprezentovány především klíčovým dokumentem Strategie 2030+ a dalšími materiály institucí jako Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy, Národního pedagogického institutu nebo České školní …víceAbstract:
The aim of the thesis is to assess the possibilities of integrating human geography and historical sciences in the teaching at secondary schools (gymnasiums) in light of current trends in Czech education. These current trends are primarily represented by the key document "Strategy 2030+" and other materials from institutions such as the Ministry of Education, Youth, and Sports, the National Institute …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Miloš Fňukal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROMANIUK, Ondřej. MOŽNOSTI INTEGRACE HUMÁNNÍ GEOGRAFIE A HISTORICKÝCH VĚD VE VÝUCE NA GYMNÁZIÍCH. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství geografie pro střední školy / Učitelství geografie pro střední školy / Historické vědy
Práce na příbuzné téma
-
Koncept integrované výuky a jeho využitelnost při výuce geografie na základních školách
Michal VOJNOVIČ -
Integrovaná výuka vzdělávacích oborů zeměpis a přírodopis na 2. stupni ZŠ (s praktickou ukázkou výuky tematického obsahu biogeografie)
Michaela HŘAVOVÁ -
Cisterciácký duktus v listinách klášterů Wilhering, Vyšší Brod, Plasy, Oslavany a Tišnov (1270-1313)
David Dospiva -
Vyšší odborná hospodyňská škola na Klášterním Hradisku v Olomouci (1908 - 1950)a odborné vzdělávání dívek v první polovině 20. století
Ludmila Tomášková -
Historie městské vyšší reálné školy v Litomyšli v letech 1865-1888
Radka Jelínková -
Novopohanství v České republice z religionistické perspektivy: rozšiřující učební text pro gymnazia
Michaela Spiruová -
Posouzení požární bezpečnosti budovy gymnazia v Ostravě - Hrabůvce
David Sýba -
Návrh objektu: Novostavba gymnazia "V Obili" - variantní řešení z hlediska nízkoenergetického standardu a standardu s téměř nulovou potřebou tepla a energií
Veronika ZEMANOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva