Návrh internetové marketingové kampaně pro fitness studio Gladork Gym – Martin Kahaj
Martin Kahaj
Bakalářská práce
Návrh internetové marketingové kampaně pro fitness studio Gladork Gym
Design of an internet marketing campaign for fitness studio Gladork Gym
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh internetové marketingové kampaně fitness centra Gladork Gym, které sídlí ve Znojmě. Online marketingová kampaň bude vytvořena za pomoci situační analýzy podniku, analýzy současné propagace a konkurence a dotazníkového šetření. Cílem této online marketingové kampaně je zajištění většího povědomí, získání nových zákazníků a udržení loajality stávajících zákazníků …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the design of an internet marketing campaign for the fit-ness center Gladork Gym, which is based in Znojmo. The online marketing campaign will be created with the help of a situational analysis of the company, analysis of current promotion and competition and a questionnaire survey. The goal of this online marketing campaign is to ensure greater awareness, gain new …víceObhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Henek Dlabolová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Čestné prohlášení Prohlašuji, že jsem práci Návrh internetové marketingové kampaně pro fitness studio Gladork Gym vypracoval samostatně a veškeré použité prameny a informace uvádím v seznamu použité literatury. Souhlasím, aby moje práce byla zveřejněna v souladu s § 47b zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách ve znění pozdějších předpisů a v souladu s platnou Směrnicí o zveřejňování závěrečných prací. Jsem si vědom/a, že se na moji práci vztahuje zákon č. 121/2000 Sb., autorský zákon, a že Mendelova univerzita v Brně má právo na uzavření licenční smlouvy a užití této práce jako školního díla podle § 60 odst. 1 autorského zákona. Dále se zavazuji, že před sepsáním licenční smlouvy o využití díla jinou osobou (subjektem) si vyžádám písemné stanovisko univerzity, že předmětná licenční smlouva není v rozporu s oprávněnými zájmy univerzity, a zavazuji se uhradit případný příspěvek na úhradu nákladů spojených se vznikem díla, a to až do jejich skutečné výše. Declaration I hereby declare that, this thesis entitled Design of an internet marketing campaign for fitness studio Gladork Gym was written and completed by me. I also declare that all the sources and information used to complete the thesis are included in the list of references. I agree that the thesis could be made public in accordance with Article 47b of Act No. 111/1998 Coll., Higher Education Institutions and on Amendments and Supplements to Some Other Acts (the Higher Education Act), and in accordance with the current Directive on publishing of the final thesis. I am aware that my thesis is written in accordance to Act. 121/2000 Coll., on Copyright and therefore Mendel University in Brno has the right to conclude licence agreements on the utilization of the thesis as a school work in accordance with Article 60(1) of the Copyright Act. Before concluding a licence agreement on utilization of the work by another person, I will request a written statement from the university that the licence agreement is not in contradiction to legitimate interests of the university, and I will also pay a prospective fee to cover the cost incurred in creating the work to the full amount of such costs.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva