Analýza trhu a marketingový plán vybrané firmy MSP – Bc. Markéta Smiřinská
Bc. Markéta Smiřinská
Bachelor's thesis
Analýza trhu a marketingový plán vybrané firmy MSP
Analysis of the Market and Marketing Plan of Selected Company SME
Anotácia:
Tato bakalářská práce analyzuje specifický tržní segment malého a středního podnikání, a sice trh měření kvality betonu. Tento trh autorka práce zasazuje do kontextu dosavadního vývoje stavebního trhu v České republice. Vybraná analyzovaná firma je porovnávána s nejsilnějšími subjekty působícími v konkurenčním prostředí. Na základě vyhodnocených výsledků ze SWOT analýzy autorka navrhuje optimální marketingový …viacAbstract:
This thesis analyzes the specific market segment of small and medium-sized enterprises, namely the market for measuring the quality of concrete. This market author advocates work in the context of the current development of the construction market in the Czech Republic. The selected analyzed firm is compared with the strongest actors in a competitive environment. Based on the evaluated results of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/bbna2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Karel Mráček, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Small and Medium Enterprises Management
Práce na příbuzné téma
-
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Gasan Gasanov -
Marketing Entry Strategy for Kerberos into East German market
Jan Volhejn -
A Business Plan for a Hair Studio
Markéta Komárková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Development of marketing strategies and plans based on clustering, cluster analysis and segmentation.
Anton Barinov -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
Analysis and design of online marketing plan for the travel agency Tempo-Tours Praha s.r.o.
Jakub Křivanec -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva