Obchodní vybavenost a chování zákazníků v Přešticích – Markéta MAŇOUROVÁ
Markéta MAŇOUROVÁ
Bachelor's thesis
Obchodní vybavenost a chování zákazníků v Přešticích
Shopping facilities and customer behavior in Přeštice
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá zmapováním obchodní vybavenosti několika druhů sortimentu v Přešticích, ve městě, které leží na hlavním tahu z Plzně na Klatovy, nákupním chováním a preferencemi zákazníků. Nejprve je čtenář uveden do problematiky vysvětlením pojmů spjatých s prací (obchodní vybavenost, nákupní chování, spotřebitel, zákazník). Následně jsou popsány a zmapovány nákupní možnosti v Přešticích …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the mapping shopping facilities of several kinds of assortment in Přeštice, the city which lies on the main road from Plzeň to Klatovy, shopping behaviour and preferences of customers. First, the reader is introduced to the problems explanation of terms associated with work (shopping facilities, shopping behaviour, consumers, and customers). Subsequently there are described …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MAŇOUROVÁ, Markéta. Obchodní vybavenost a chování zákazníků v Přešticích. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Obchodní modely pivovarů
Adéla Lisková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Age management a jeho vliv na obchodní činnosti ve vybrané obchodní korporaci
Tereza Ptáčková -
Analýza sortimentu ve zvolené obchodní jednotce
Věra Strejčková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Obchodní vyjednávací techniky jako nástroj pro zvyšování tržeb vybrané společnosti
Eliška Divišová