Obchodní vybavenost a chování zákazníků v Přešticích – Markéta MAŇOUROVÁ
Markéta MAŇOUROVÁ
Bakalářská práce
Obchodní vybavenost a chování zákazníků v Přešticích
Shopping facilities and customer behavior in Přeštice
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zmapováním obchodní vybavenosti několika druhů sortimentu v Přešticích, ve městě, které leží na hlavním tahu z Plzně na Klatovy, nákupním chováním a preferencemi zákazníků. Nejprve je čtenář uveden do problematiky vysvětlením pojmů spjatých s prací (obchodní vybavenost, nákupní chování, spotřebitel, zákazník). Následně jsou popsány a zmapovány nákupní možnosti v Přešticích …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the mapping shopping facilities of several kinds of assortment in Přeštice, the city which lies on the main road from Plzeň to Klatovy, shopping behaviour and preferences of customers. First, the reader is introduced to the problems explanation of terms associated with work (shopping facilities, shopping behaviour, consumers, and customers). Subsequently there are described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAŇOUROVÁ, Markéta. Obchodní vybavenost a chování zákazníků v Přešticích. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Obchodní modely pivovarů
Adéla Lisková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Age management a jeho vliv na obchodní činnosti ve vybrané obchodní korporaci
Tereza Ptáčková -
Analýza sortimentu ve zvolené obchodní jednotce
Věra Strejčková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Obchodní vyjednávací techniky jako nástroj pro zvyšování tržeb vybrané společnosti
Eliška Divišová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná