Tomáš Mikyška
Master's thesis
Zvuková dramaturgie rozhlasové hry.
Sound Dramaturgy of radio Drama.
Abstract:
Ve své práci se co možná nejkomplexněji zabývám jednou z nejdůležitějších oblastí přípravy a realizace rozhlasové hry - její zvukovou dramaturgií. V první části systematizuji tvůrčí materiál. Zaměřuji se přitom zejména na jeho formotvorný a významový potenciál v díle. Dále se pak věnuji aplikaci získaných poznatků při samotné realizaci rozhlasové hry. Ve zvukové dramaturgii rozlišuji přitom dvě hlavní …moreAbstract:
This thesis is dealt with one of the most important domain in preparatory and production works of radio drama - sound dramaturgy. In the first part I systemize sound material from the point of view of creativity focusing on its formative and semantic potential. Then I apply the previous findings considering the radio drama production itself. I distinguish two phase of sound-dramaturge`s work: phase …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/7974
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2013
- Supervisor: Martin PINKAS
- Reader: Tomáš ZIKMUND
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e) In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e)
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaMaster programme / field:
Hudební umění / Zvuková tvorba
Theses on a related topic
-
Zvuková dramaturgie ve filmech Darrena Aronofského
Michael Kocáb -
1. Teoretická část: Zvuková režie reklamních spotů, dramaturgie a jejich samotné zvukové ztvárnění 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tématický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Daniel Kompas -
Zvuková dramaturgie ve filmu Alphaville Jean-Luc Godarda
Nicolas Henry Atcheson -
Zvuková dramaturgie mazací hlavy a PI perspektivou úzkosti jako filozofického pojmu
Tomáš Jiřička -
Zvuková dramaturgie v současném českém a slovenském dokumentárním filmu
Jiří Hloušek -
Zvuková dramaturgie počítačových her
Tomáš Oramus -
Zvuková dramaturgie v díle Jima Jarmusche
Martin Kuhn -
Zvuková dramaturgie v současném americkém seriálu
Adam Levý