Zdeněk Dlouhý

Bakalářská práce

Marketing cyklostezek

Anotace:
Prvním cílem této práce je zjistit, jak je v ČR cyklistika a cykloturistika řízena a najít návrhy na případné zlepšení. Druhý cíl se týká již konkrétních cyklotras a cyklostezek. Hledá odpověď, jak vytvořit úspěšnou a životaschopnou cyklostezku za pomoci implementace marketingu cyklostezek, který se v ČR v současnosti neaplikuje, ale je úspěšně používán u dálkových cyklostezek například v Německu a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2008
  • Vedoucí: Liběna Jarolímková
  • Oponent: Zdenka Petrů

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/7438

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.