Zdeněk Dlouhý
Bakalářská práce
Marketing cyklostezek
Anotace:
Prvním cílem této práce je zjistit, jak je v ČR cyklistika a cykloturistika řízena a najít návrhy na případné zlepšení. Druhý cíl se týká již konkrétních cyklotras a cyklostezek. Hledá odpověď, jak vytvořit úspěšnou a životaschopnou cyklostezku za pomoci implementace marketingu cyklostezek, který se v ČR v současnosti neaplikuje, ale je úspěšně používán u dálkových cyklostezek například v Německu a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7438
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2008
- Vedoucí: Liběna Jarolímková
- Oponent: Zdenka Petrů
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7438
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.