How can you get people interested: Persuasive strategies in websites of world´s galleries and museums. – Silvie FIGUROVÁ
Silvie FIGUROVÁ
Bakalářská práce
How can you get people interested: Persuasive strategies in websites of world´s galleries and museums.
How can you get people interested: Persuasive strategies in websites of world´s galleries and museums.
Abstract:
The bachelor thesis aims to analyse the home pages and ?what?s on? pages of the world?s galleries and museums. The theoretical part presents a multimodal environment, in which a discourse combined by verbal and non-verbal meaning-making elements is realised. The practical part is devoted to the use of persuasive methods which are implemented via links, verbal and non-verbal elements, whose combination …víceAbstract:
Cílem bakalářské práce je analýza domovských stránek a stránek reprezentujících výstavy světových galerií. Teoretická část práce představuje multimodální prostředí, v němž se realizuje diskurz kombinovaný z verbálních a neverbálních prvků přenášejících význam. Praktická část se věnuje analýze uplatnění přesvědčovacích metod, které jsou realizovány pomocí odkazů a verbálních a neverbálních prvků, jejichž …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2015
Zveřejnit od: 12. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Renata Tomášková, Dr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FIGUROVÁ, Silvie. \textit{How can you get people interested: Persuasive strategies in websites of world´s galleries and museums.}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ic5wfd/.
Jak správně citovat práci
FIGUROVÁ, Silvie. How can you get people interested: Persuasive strategies in websites of world´s galleries and museums.. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 6. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální komunikace témat životního prostředí ve městě prostřednictvím sociálních sítí
Sára ZEMANCOVÁ -
Vizuální Komunikace Muzeí: Článek propagace kulturního dědictví
Anna Zázvorková -
Vliv vizuální komunikace na činnost kreativního centra
Michal Jakubec -
vizuální komunikace u ryb
Jiří Šíma -
Vizuální komunikace vybraných univerzitních galerií
Ondřej Šulák -
Návrh opatření na podporu vizuální komunikace vybraných měst v České republice
Vitaliia Kostrytska -
Vizuální a marketingová komunikace subjektu v gastro segmentu
Pavel Štutzbart