"Das gestohlene Bild": Ein Konzept für Aktivierung von DaF-Lernenden mit dem deutschen Sprachniveau A1 – Bc. Marie Pavlatová
Bc. Marie Pavlatová
Diplomová práce
"Das gestohlene Bild": Ein Konzept für Aktivierung von DaF-Lernenden mit dem deutschen Sprachniveau A1
"The stolen picture": A concept for activating DaF learners with the German language level A1
Abstract:
This thesis focuses on the use of activating methods in teaching German language to students at A1 level. The first part introduces the theoretical background of the topic and links it to the current development of approaches and requirements with regard to teaching (not only) foreign languages. The second part of the thesis concentrates on the main aim of the thesis that is to create a complex activity …víceAbstract:
Tato magisterská diplomová práce se zaměřuje na využití aktivizačních metod ve výuce německého jazyka pro úroveň A1. První část teoreticky uvádí do dané proble-matiky a propojuje ji se současným vývojem přístupů a požadavků týkajících se výu-ky nejen cizích jazyků. Hlavním cílem práce, kterému je věnovaná její druhá část, je zpracování komplexní aktivity pro výuku německého jazyka jako cizího jazyka …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t3vl4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Martina Trombiková, Ph.D.
- Oponent: BA Johannes Benjamin Köck, MA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVLATOVÁ, Marie. \textit{''Das gestohlene Bild'': Ein Konzept für Aktivierung von DaF-Lernenden mit dem deutschen Sprachniveau A1}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/icbuv8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Výslovnost ve výuce německého jazyka na ZŠ
Martina Čeřovská -
Zapojení žáků se specifickými poruchami učení do výuky německého jazyka na prvním stupni waldorfské základní školy
Barbora Hlaváčová -
Výuka německého jazyka na Waldorfské škole a klasické ZŠ
Simona Halvová -
Výuka německého jazyka na prvním stupni waldorfské školy
Ivana Hrtoňová -
Písně a hry v učebnicích německého jazyka na 1. stupni ZŠ
Božena Holzerová -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Distanční výuka na ZŠ perspektivou učitelů německého jazyka
Lucie Skotnicová