Porovnání nástrojů na sociálních sítích a streamovacích službách a jejich využití pro podporu podnikání – Jozef Dobrovič
Jozef Dobrovič
Diplomová práce
Porovnání nástrojů na sociálních sítích a streamovacích službách a jejich využití pro podporu podnikání
Comparison of tools on social networks and streaming services and their use to support business
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím vybraných sociálních sítí a streamovacích služeb za účelem propagace začínajícího hudebníka s úmyslem podnikat v hudebním odvětví. Proto je její důležitou součástí i porovnání analytických nástrojů, které zkoumají tyto vybrané platformy, aby je bylo možné vyhodnocovat z jednoho uživatelského prostředí. Hlavním cílem práce je realizace marketingové strategie na …víceAbstract:
This master’s thesis is focused on the utilization of selected social media and streaming services to promote a starting musician intent on owning a business in the industry. Hence a crucial part of this thesis is comparison of analytics tools which examine the selected platforms, so that they could be assessed from a single user interface. The main goal is the realization of a marketing strategy on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91478
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2024
- Vedoucí: Jan Černý
- Oponent: Zdeněk Molnár
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91478
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Informační systémy a technologie / Řízení podnikové informatiky
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie hudební streamovací služby Apple Music
Tereza Pluhařová -
Hudební streamovací služby v roli hrozby pro budoucí vývoj rádií v České republice
Veronika Vávrová -
Zhodnocení potenciálu českého trhu pro vstup nové hudební streamovací služby
Martin Luňáček -
Analýza nikdy nepřehrané hudby na streamovací platformě Spotify z hlediska hudebních žánrů
Eva Klimendová -
Marketingová a komunikační strategie pro streamovací službu Spotify
Radim Petlach -
Vývoj forem distribuce hudby se zaměřením na digitální služby a zhodnocení pohledu generace Y na investice do hudby
Anna Dvořáková -
Music in the Time of COVID-19 - Consumer Behavior of the User of Streaming Services
Otakar Kšír -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová