Bc. Hana KUČEROVÁ

Master's thesis

Projekt strategie rozvoje mikroregionu Hranicko

Project of Development Strategy of Microregion "Hranicko"
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá strategií rozvoje mikroregionu ``Hranicko{\crqq}. Skládá se ze tří částí. V teoretické části jsou popsány obecné poznatky regionálního marketingu. Následuje analytická část, která je věnována současnému stavu mikroregionu ``Hranicko{\crqq}. Shrnutí je provedeno ve SWOT analýze, která uzavírá analytickou část. Třetí projektová část je zaměřena na zlepšení situace navržením …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the development strategy of the microregion ``Hranicko{\crqq}. It consists of three parts. In the theoretical part there is described common knowledge of regional marketing. Next, there is an analytical part which describes the present situation of the microregion ``Hranicko{\crqq}. The summary is written in the SWOT analysis, which concludes the analytical part. The third …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2005
Accessible from:: 13. 5. 2005
Identifier: 1010

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2005
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KUČEROVÁ, Hana. Projekt strategie rozvoje mikroregionu Hranicko. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing