Možnost využití Facebooku, Twitteru a Google+ pro propagaci v hotelnictví – Polina Soukupová
Polina Soukupová
Bakalářská práce
Možnost využití Facebooku, Twitteru a Google+ pro propagaci v hotelnictví
Possibilities of Using Facebook, Twitter and Google+ for Promotion in the Hospitality Industry
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na možnosti využití sociálních sítí, resp. Facebooku, Twitteru a Google+, pro propagaci v hotelnictví. Práce je rozdělena do tří částí. První část je teoretická. V této části jsou popsány nejdůležitější informace k pochopení pojmů, které jsou s touto prací úzce spojeny. První část tedy vysvětluje pojmy jako marketing, marketingový mix, marketingová komunikace na internetu …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the possibilities of using social networks, respectively. Facebook, Twitter, and Google+ for promotion in the hotel industry. The work is divided into three parts. The first part is theoretical. This section describes the most important information to understand the terms that are associated with this work. The first part explains concepts such as marketing, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/15501/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Zdena Lustigová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOUKUPOVÁ, Polina. \textit{Možnost využití Facebooku, Twitteru a Google+ pro propagaci v hotelnictví}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/icoaen/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání strategií marketingu a propagace hotelových restaurací ve vybraných destinacích
Natálie Kosíková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř -
Marketing design hotelů
Ekaterina Serkova -
Využití e-marketingu v propagaci vybraného subjektu cestovního ruchu
Monika Niklová -
Marketing hotelů
Denisa Fricová -
MARKETING FIRMY MISTER MIX DOG
Klára-Anna Tomek -
Internet, sociální sítě a žáci 2. stupně základní školy
Jan Roleček