1. Teoretická část: Obrazy a fotografie jako filmový záběr. 2. Praktická část: Dokumentární film: Hámoty Václava Rožánka – MgA. Jan BRADÁČ
MgA. Jan BRADÁČ
Diplomová práce
1. Teoretická část: Obrazy a fotografie jako filmový záběr. 2. Praktická část: Dokumentární film: Hámoty Václava Rožánka
1. Theoretical part: Pictures and Photographs as Film Clip. 2. Practical part: Documentary: Hámoty Václava Rožánka
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou používání obrazů a fotografií namísto pohyblivých filmových záběrů. Od obecnějšího hodnocení jednotlivých médií se dostává k technické analýze jednotlivých možností jejich kombinování. Druhá polovina práce obsahuje hodnocení typických příkladů použití obrazů a fotografií jako plnohodnotné náhrady pohyblivých obrazů. Text uzavírá téma intermediality.Abstract:
This work deals with an issue of using Picture and photographs instead of moving pictures. From general assessment of concrete media it approaches technical analysis of particular possibilities and their combinations. The second part of the work contains the assessment of typical examples of using pictures and photographs as a full-value compensation of moving pictures. The text summons up the topic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010
Identifikátor:
13707
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRADÁČ, Jan. \textit{1. Teoretická část: Obrazy a fotografie jako filmový záběr. 2. Praktická část: Dokumentární film: Hámoty Václava Rožánka}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/id3ou4/.
Jak správně citovat práci
BRADÁČ, Jan. 1. Teoretická část: Obrazy a fotografie jako filmový záběr. 2. Praktická část: Dokumentární film: Hámoty Václava Rožánka. Zlín, 2010. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design
Práce na příbuzné téma
-
Fotografie ve filmu
Michaela Suchá -
Dokumentární film a fotografie jako andragogický prostředek zkoumání sociální a národnostní reality
Lucie Tydlačková -
Alexander Hackenschmied na cestě kolem světa a nezávislý film
Anna Václavíková -
Dokumentární film Vzpomínky na život v Sokole
Vendula Janásová -
Obraz jako objekt, objekt jako obraz sochaře Zbyňka Sekala
Adéla ČIHÁKOVÁ -
Stopy (boty jako obraz, obraz jako boty)
Tereza LIŠKOVÁ -
Obraz v obraze: Životopisné filmy o výtvarných umělcích v současné evropské kinematografii
Kateřina Hejnarová -
Obraz východoslovanských krajin a národů ve vybraných obrozenských črtách
Marek Želísko