Bc. Matouš BALLÍK

Diplomová práce

Návrh komunikační strategie českého a moravského vinařství

Proposal of Comunication Strategy of Czech and Moravian Winegrowing
Anotace:
Předmětem diplomové práce je vytvoření návrhu komunikační strategie českého a morav-ského vinařství. Práce je rozdělena do tří částí, teoretické, praktické a projektové. První část se věnuje vymezení teoretických východisek marketingových komunikací a jejich nástrojů. Praktická část práce popisuje vinařství v Česku jako celek. Obsahuje základní informace k tématu. Zabývá se historickou základnou, geografickými …více
Abstract:
This thesis focuses on designing the communication strategy of the Czech and Moravian winemaking. The work is divided into three parts: theoretical, practical and project. The first part defines the theoretical foundations of marketing communications and its tools. The practical part describes winemaking in the Czech Republic as a whole. It contains basic information related to the topic. It deals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Zveřejnit od: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BALLÍK, Matouš. Návrh komunikační strategie českého a moravského vinařství. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe