Návrh komunikační strategie českého a moravského vinařství – Bc. Matouš BALLÍK
Bc. Matouš BALLÍK
Master's thesis
Návrh komunikační strategie českého a moravského vinařství
Proposal of Comunication Strategy of Czech and Moravian Winegrowing
Abstract:
Předmětem diplomové práce je vytvoření návrhu komunikační strategie českého a morav-ského vinařství. Práce je rozdělena do tří částí, teoretické, praktické a projektové. První část se věnuje vymezení teoretických východisek marketingových komunikací a jejich nástrojů. Praktická část práce popisuje vinařství v Česku jako celek. Obsahuje základní informace k tématu. Zabývá se historickou základnou, geografickými …moreAbstract:
This thesis focuses on designing the communication strategy of the Czech and Moravian winemaking. The work is divided into three parts: theoretical, practical and project. The first part defines the theoretical foundations of marketing communications and its tools. The practical part describes winemaking in the Czech Republic as a whole. It contains basic information related to the topic. It deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Accessible from:: 20. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BALLÍK, Matouš. \textit{Návrh komunikační strategie českého a moravského vinařství}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Available from: https://theses.cz/id/id4lov/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BALLÍK, Matouš. Návrh komunikační strategie českého a moravského vinařství. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vnitřní život v cisterciáckých klášterech na území Čech a Moravy ve středověku a zážitková pedagogika
Zdeněk Chalupa -
Česká a moravská vína a jejich dovoz a vývoz
Hana Černá -
Znaková privilegia pro česká, moravská a slezská města, městečka a vsi v době předbělohorské
Petr Houzar -
České a moravské historické hodiny 18. a 19. století
Patrik PAŘÍZEK -
Aktualizované názvy divadelních her, postav a dějových topos v repertoáru současných českých a moravských divadel
Václav MOCK -
Poslední Lucemburkové mezi českými zeměmi a Itálií. Studie, prameny a analýzy
Ondřej Schmidt -
Návrh marketingové komunikace malého vinařství
Alexandra Hatalovská -
Marketingová komunikace firmy Vinařství Lůbalovi
Antonín Lůbal