Návrh komunikační strategie českého a moravského vinařství – Bc. Matouš BALLÍK
Bc. Matouš BALLÍK
Diplomová práce
Návrh komunikační strategie českého a moravského vinařství
Proposal of Comunication Strategy of Czech and Moravian Winegrowing
Anotace:
Předmětem diplomové práce je vytvoření návrhu komunikační strategie českého a morav-ského vinařství. Práce je rozdělena do tří částí, teoretické, praktické a projektové. První část se věnuje vymezení teoretických východisek marketingových komunikací a jejich nástrojů. Praktická část práce popisuje vinařství v Česku jako celek. Obsahuje základní informace k tématu. Zabývá se historickou základnou, geografickými …víceAbstract:
This thesis focuses on designing the communication strategy of the Czech and Moravian winemaking. The work is divided into three parts: theoretical, practical and project. The first part defines the theoretical foundations of marketing communications and its tools. The practical part describes winemaking in the Czech Republic as a whole. It contains basic information related to the topic. It deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Zveřejnit od: 20. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BALLÍK, Matouš. Návrh komunikační strategie českého a moravského vinařství. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vnitřní život v cisterciáckých klášterech na území Čech a Moravy ve středověku a zážitková pedagogika
Zdeněk Chalupa -
Znaková privilegia pro česká, moravská a slezská města, městečka a vsi v době předbělohorské
Petr Houzar -
České a moravské historické hodiny 18. a 19. století
Patrik PAŘÍZEK -
Návrh marketingové komunikace malého vinařství
Alexandra Hatalovská -
Marketingová komunikace firmy Vinařství Lůbalovi
Antonín Lůbal -
Projekt marketingové komunikace ve vybraném vinařství
Lenka Holešinská -
Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti
Martin Holata -
Využití nástrojů marketingové komunikace pro rozvoj vinařství v České republice
Jana BLAŤÁKOVÁ