Bc. Jiří Truneček

Bachelor's thesis

Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu

Marketing Communication mix of the Chosen Company - Product
Abstract:
Předmětem této práce je projekt - návrh marketingového komunikačního mixu Pivovaru Svijany, a.s. Jako teoretická východiska jsou použity nástroje marketingového komunikačního mixu, on-line komunikace a moderní trendy propagace. Primárním cílem práce je navrhnout nový marketingový komunikační mix v on-line i off-line prostředí s využitím procesu STP.
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is a project - proposal for a marketing communications mix of the Brewery Svijany, a.s. As a theoretical basis for this study there are the tools of the marketing communication mix, on-line communication and modern trends of promotion. The primary goal of this work is to propose a new marketing communications mix in on-line and off-line environment with the use of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2016
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní