Bc. Kristina Pokorná

Bachelor's thesis

Využití sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci

Use of social networks in Corporate Marketing Communications
Abstract:
Tato práce se zabývá využitím sociálních sítí v marketingové firemní komunikaci. Jsou zde popsány způsoby jak na sociálních sítích komunikovat. Dále jsou uvedeny nástroje, které je možné při sestavování vhodné strategie komunikace využít. V závěru, práce sleduje případovou studii firemní facebookové stránky. Na případové studii je ukázáno, že zvolením vhodné strategie lze dosáhnou skvělých výsledků …more
Abstract:
This thesis deals with how to use social networks in corporate marketing communication. It also covers how to communicate on social networks. Thesis describes what tool can be used in setting up the right communication strategy. At the end is used case study of company’s Facebook page where is shown how can be useful when company choose appropriate strategy to achieve great results in a relatively …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní