Bc. Kristina Pokorná

Bachelor's thesis

Využití sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci

Use of social networks in Corporate Marketing Communications
Anotácia:
Tato práce se zabývá využitím sociálních sítí v marketingové firemní komunikaci. Jsou zde popsány způsoby jak na sociálních sítích komunikovat. Dále jsou uvedeny nástroje, které je možné při sestavování vhodné strategie komunikace využít. V závěru, práce sleduje případovou studii firemní facebookové stránky. Na případové studii je ukázáno, že zvolením vhodné strategie lze dosáhnou skvělých výsledků …viac
Abstract:
This thesis deals with how to use social networks in corporate marketing communication. It also covers how to communicate on social networks. Thesis describes what tool can be used in setting up the right communication strategy. At the end is used case study of company’s Facebook page where is shown how can be useful when company choose appropriate strategy to achieve great results in a relatively …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedúci: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní