Využití sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci – Bc. Kristina Pokorná
Bc. Kristina Pokorná
Bachelor's thesis
Využití sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci
Use of social networks in Corporate Marketing Communications
Anotácia:
Tato práce se zabývá využitím sociálních sítí v marketingové firemní komunikaci. Jsou zde popsány způsoby jak na sociálních sítích komunikovat. Dále jsou uvedeny nástroje, které je možné při sestavování vhodné strategie komunikace využít. V závěru, práce sleduje případovou studii firemní facebookové stránky. Na případové studii je ukázáno, že zvolením vhodné strategie lze dosáhnou skvělých výsledků …viacAbstract:
This thesis deals with how to use social networks in corporate marketing communication. It also covers how to communicate on social networks. Thesis describes what tool can be used in setting up the right communication strategy. At the end is used case study of company’s Facebook page where is shown how can be useful when company choose appropriate strategy to achieve great results in a relatively …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r6o8k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedúci: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English in the Online Environment to Students with Dyslexia
Jozef Andraš -
Vector of information: Theoretical concept and its use to mitigate the negative impact of filter bubbles in spreading disinformation in the online environment
Petr Ulrich -
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
Ethics related to the organizational communication
Mariam Chkhikvadze -
Role of the social network sites in a migration process: Czechs and Slovaks in Australia Facebook group
Andrea Kakulidu -
Privacy and Self-Disclosure on Social Network Sites from the Perspective of European Children and Adolescents
Zuzana Očadlíková -
Is the popularity of social networking sites affecting formality in business communication? A case study of widespread usage of such social networking sites in a company in the Czech Republic
Barbora PLECHATÁ