Mgr. Markéta Dolečková

Diplomová práce

Vergleichende Analyse von Werbetexten der E-shop-Firma Zalando (Deutsch-Tschechisch)

Contrastive analysis of advertising texts of E-shop Zalando (German-Czech)
Abstract:
This diploma thesis deals with a contrastive analysis of advertising texts of the online shop Zalando. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part begins with a short excursion to the history and explains terms such as translatology, equivalence or skopos theory. Moreover, the diploma thesis deals with stylistics and stylistic devices and their function in the …více
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá kontrastivní stylistickou analýzou reklamních textů internetového obchodu Zalando. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se nejprve vrací do historie překladu a vysvětluje pojmy jako translatologie, ekvivalence či teorie skoposu. Dále se teoretická část zabývá stylistikou a jednotlivými stylistickými prvky a jejich funkcí v textu …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.
  • Oponent: prof. PhDr. Iva Zündorf, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta