Analýza a návrh marketingové a komunikační strategie značky Peugeot – Michaela Malá
Michaela Malá
Master's thesis
Analýza a návrh marketingové a komunikační strategie značky Peugeot
Analysis and proposal of marketing and communication strategy of brand Peugeot
Abstract:
Diplomová práce analyzuje marketingovou a komunikační strategii značky Peugeot v České republice. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První z nich je teoretická a zaměřuje se na pojmy jako například marketingová strategie, komunikační mix a značka. V druhé kapitole se čtenáři dozví obecné informace o společnosti Peugeot. Není opomenut ani positioning značky a prvky komunikace mezi které patří logo …moreAbstract:
This diploma thesis analyses marketing and communication strategy of brand Peugeot in the Czech Republic. The thesis is divided into four parts. The first of them is theoretical and it focuses on terms such as marketing strategy, communication mix and brand. In the second chapter, readers will learn general information about Peugeot. Besides, brand positioning is mentioned as well as communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72757
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Marcel Černý
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72757
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová