Michaela Malá

Master's thesis

Analýza a návrh marketingové a komunikační strategie značky Peugeot

Analysis and proposal of marketing and communication strategy of brand Peugeot
Abstract:
Diplomová práce analyzuje marketingovou a komunikační strategii značky Peugeot v České republice. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První z nich je teoretická a zaměřuje se na pojmy jako například marketingová strategie, komunikační mix a značka. V druhé kapitole se čtenáři dozví obecné informace o společnosti Peugeot. Není opomenut ani positioning značky a prvky komunikace mezi které patří logo …more
Abstract:
This diploma thesis analyses marketing and communication strategy of brand Peugeot in the Czech Republic. The thesis is divided into four parts. The first of them is theoretical and it focuses on terms such as marketing strategy, communication mix and brand. In the second chapter, readers will learn general information about Peugeot. Besides, brand positioning is mentioned as well as communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2018
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Marcel Černý

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72757