Typologie zákazníků slevových portálů – Jana Malíková
Jana Malíková
Master's thesis
Typologie zákazníků slevových portálů
Customer Typology of Online Group Buying Websites
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá nákupem na slevových portálech. Cílem práce bylo sestavení typologie zákazníků slevových portálů. Pro sběr dat byla použita metoda elektronického dotazování. Pro analýzu dat byla využita faktorová analýza, která zredukovala počet proměnných. Pomocí faktorové analýzy bylo 32 proměnných zredukováno do 10 faktorů. Následně byla využita shluková analýza, která tyto faktoryAbstract:
The thesis deals with purchase on online group buying websites. The aim of the thesis was to make up a customer typology of the online group buying websites. The method of electronic questioning was choosen to collect data. Factor analysis was used for the analyzation of data, which reduced the number of variables. Using the factor analysis led to reduction of variable factors from 32 to 10. Subsequently …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117850
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedúci: Pavlína Pawlasová
- Oponent: Kateřina Žídková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Factors influencing the consumer behavior of Russian citizens towards luxury goods
Maria Babenkova -
Analysis of E-government and Digital Society Indicators in Selected Countries
Lorraine Tinashe Majo -
Hierarchical cluster analysis of categorical data
Zdeněk Šulc -
Application of multivariate statistical methods for football player analysis
Igor Kalashnikov -
Analysis of Client and Product Base: Specifics of Retail Transaction Data
Ondřej Sokol -
Podnikatelský projekt a analýza jeho rizikových faktorů
Tatiana Badashkeeva -
Design and implement SRE portal within Backstage service catalog
Michal Drla