E-learning in Practical English: Theory and Practice – Mgr. Ing. Anna Štohanzlová
Mgr. Ing. Anna Štohanzlová
Bakalářská práce
E-learning in Practical English: Theory and Practice
E-learning in Practical English: Theory and Practice
Anotace:
Práce se zabývá problematikou e-elearningového kurzu v předmětu Practical English pro studenty bakalářského kombinovaného studia.Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá průzkumem faktorů ovlivňujících učení obecně a faktorů se zaměřením na výuku jazyků, vlastnostmi e-learningových kurzů a kurzů dálkového vzdělávání. Praktická část se skládá z návrhu časové osy popisující …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of an e-learning course of Practical English for the Bachelor´s degree students of English language and literature at the Faculty of Arts, Masaryk University. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part the theoretical background for course design is examined. It comprises the factors of learning and language learning, e …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y8mzk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Jarmila Fictumová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Video games and self-directed learning of English language: Using commercial video games as an English language learning tool
Erik Simandl -
Extramural English as a Path to English Language Learning
Radka Tlustošová -
Exploring motivation in English Language Learning: A study of conservatory students
Miriam Dostálová -
English Language Learning and Speech Problems in Czech Young Learners as Viewed by Speech Therapists
Monika Smetanová -
Upper Secondary School Students' Beliefs about English Language Learning
Pavlína Skalová -
E-learningový kurz knihovnické angličtiny 2 (e-LKA2)
Barbora Sedláčková -
Správa informačného systému pre e-learning
Ivan Rafaj -
Návrh samostatného modulu e-learningového systému Moodle
Tomáš Benda