Rozvoj sociálních kompetencí zrakově postižených žáků – Anna UHROVÁ
Anna UHROVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj sociálních kompetencí zrakově postižených žáků
Development of Social Skills of Visualy Impaired Pupils
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zjištění informací, které se týkají důležitosti, možností a oblastí rozvoje sociálních kompetencí zrakově postižených žáků. Tato bakalářská práce se skládá z části teoretické a z části praktické. V teoretické části jsem se nejdříve zaměřila na obecnou charakteristiku zrakového postižení. Dále jsem popsala sociální vývoj osobnosti se zrakovým postižením v obdobích, ve kterých …víceAbstract:
The aim of my bachelor's thesis is to gather information concerning the importance, possibilites and areas of development of social competencies of visually impaired pupils. This thesis deals with theory in its first part and with practice in the second. In the theoretic part I focused on a general characteristic of visual impairment. Following is the description of social development of personality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Novohradská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
UHROVÁ, Anna. Rozvoj sociálních kompetencí zrakově postižených žáků. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách adolescentů
Michaela Středová -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách seniorů
Lucie Šafková -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách dospělých osob
Martina Štefková -
Sociální dovednosti u lidí s lehkým mentálním postižením
Eva Jarošová -
Adaptační soft-skills: sociální dovednosti rozvíjené adaptačním kurzem
Martina Blažková -
Sociální dovednosti dětí předškolního věku umístěných v dětském zařízení v resortu zdravotnictví
Vladislava MARCIÁNOVÁ -
Sociální dovednosti žáka s poruchou autistického spektra a jejich rozvoj
Petra Koutná -
Pohybové chvilky rozvíjející emoční inteligenci, sociální a komunikační dovednosti pro děti 4.–7. ročníku ZŠ
Anna Mecerodová