Azur Bijedić
Bachelor's thesis
Facebook Marketing
Facebook Marketing of a Given Company
Abstract:
Předmětem práce „Facebook marketing” je zkoumání a hodnocení účinnosti online marketingu jako takového na předem vybraných sociálních platformách a na základě provedeného výzkumu vystavení doporučení pro sledovanou společnost. První část bude zaměřena na teorii spjatou s internetovým marketingem a vysvětlení stěžejních okolností. V druhé části získané poznatky budou aplikovány na data z dané společnosti …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Facebook marketing” is to analyse and evaluate the effectiveness of online marketing on in advance chosen social networks and apply this research on certain companies. The first part will be focused on the theoretical evaluation of the situation on the social network and other problems that, can occur. In the second part, the gained knowledge will be applied to certain …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lj24r/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Reader: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Facebook jako účinný reklamní nástroj
Tomáš KELLNER