Bc. Kateřina Schwarzerová

Diplomová práce

Marketingová strategie cestovní kanceláře

Travel Agency Marketing Strategy
Anotace:
Předmětem této práce je analýza relevantních prvků makro i mikro prostředí cestovní kanceláře a návrh marketingové strategie pro budoucí období. Úvodní část se zabývá cestovním ruchem, jeho formami a základními kategoriemi a jeho významem pro ekonomiku. Informuje rovněž o významu cestovního ruchu pro národní hospodářství, o jeho současných trendech v České republice a o postavení cestovní kanceláře …více
Abstract:
Subject of this thesis is an analysis of relevant elements of macro and micro medium in a travel agency and a concept of a marketing strategy for the next season. The introductory part deals with tourism industry, its forms and essential category and its importance for economy. This thesis also informs about importance of a tourism for national economy, about its recent trends in the Czech Republic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2007
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Kateřina Koudelková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství