Marketingová strategie cestovní kanceláře – Bc. Kateřina Schwarzerová
Bc. Kateřina Schwarzerová
Diplomová práce
Marketingová strategie cestovní kanceláře
Travel Agency Marketing Strategy
Anotace:
Předmětem této práce je analýza relevantních prvků makro i mikro prostředí cestovní kanceláře a návrh marketingové strategie pro budoucí období. Úvodní část se zabývá cestovním ruchem, jeho formami a základními kategoriemi a jeho významem pro ekonomiku. Informuje rovněž o významu cestovního ruchu pro národní hospodářství, o jeho současných trendech v České republice a o postavení cestovní kanceláře …víceAbstract:
Subject of this thesis is an analysis of relevant elements of macro and micro medium in a travel agency and a concept of a marketing strategy for the next season. The introductory part deals with tourism industry, its forms and essential category and its importance for economy. This thesis also informs about importance of a tourism for national economy, about its recent trends in the Czech Republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bbccl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2007
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Kateřina Koudelková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketing Strategy in Wine Tourism in Republic of Moldova
Marina Namestnic -
GDPR a jeho dôsledky pre marketing firiem
Vanesa Hogenová -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek