Funkce médií (tradičních/nových) ve firemním PR – Andriana Lazarieva
Andriana Lazarieva
Bakalářská práce
Funkce médií (tradičních/nových) ve firemním PR
Functions of media (traditional/new) in corporate PR
Anotace:
Bakalářská práce je věnována studiu mediálních funkcí ve firemním PR. Práce zkoumá tradiční i nové aspekty využití médií v komunikační strategii firem. Je zkoumán vliv médií na utváření image organizace a také jejich roli při vytváření vztahů s veřejností a řízení reputace. Práce analyzuje současné trendy a inovace ve využívání médií k dosahování firemních PR cílů. Bakalářská práce také pojednává o …víceAbstract:
The bachelor thesis is dedicated to the study of media functions in corporate PR. The thesis examines traditional and new aspects of the use of media in the communication strategy of companies. The influence of the media on shaping an organization's image is examined, as well as its role in creating public relations and managing reputation. The work analyzes current trends and innovations in the use …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/pdrjx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
- Oponent: PhDr. Vladimíra Hladíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Návrh modelu železniční sítě s využitím technologie Oracle Spatial Topology and Network Data Models
Emil Řezanina -
Síťové technologie a stavba sítí
Martin Kutálek -
Moderní síťové technologie
Ondřej Jícha -
Využití technologií Network Attached Storage
Lukáš Ondráček -
Moderní síťové technologie
Jan Malý -
The impact of social media on consumer behavior: A study of young adults
Salih Demirkiran -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Veronika Gaudlová