Andriana Lazarieva

Bakalářská práce

Funkce médií (tradičních/nových) ve firemním PR

Functions of media (traditional/new) in corporate PR
Anotace:
Bakalářská práce je věnována studiu mediálních funkcí ve firemním PR. Práce zkoumá tradiční i nové aspekty využití médií v komunikační strategii firem. Je zkoumán vliv médií na utváření image organizace a také jejich roli při vytváření vztahů s veřejností a řízení reputace. Práce analyzuje současné trendy a inovace ve využívání médií k dosahování firemních PR cílů. Bakalářská práce také pojednává o …více
Abstract:
The bachelor thesis is dedicated to the study of media functions in corporate PR. The thesis examines traditional and new aspects of the use of media in the communication strategy of companies. The influence of the media on shaping an organization's image is examined, as well as its role in creating public relations and managing reputation. The work analyzes current trends and innovations in the use …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Vladimíra Hladíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.