Produkce a marketingová komunikace Národního divadla moravskoslezského od roku 2010 – BcA. Natálie KLIMOVÁ
BcA. Natálie KLIMOVÁ
Master's thesis
Produkce a marketingová komunikace Národního divadla moravskoslezského od roku 2010
Production and marketing communication of the Moravian-Silesian National Theater since 2010
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá aktivitami Národního divadla moravskoslezského v oblasti marketingové komunikace a produkce v časovém horizontu od roku 2010, tedy po nástupu nového ředitele divadla. Teoretická část se skládá z definic marketingové komunikace a jeho nástrojů, charakteristiky Národního divadla moravskoslezského. Praktická část se zaměřuje na konkrétní časová období a s tím spjatou formu marketingové …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the activities of the Moravian-Silesian National Theater in the field of marketing communication and production in the time horizon since 2010, after the new director of the theater took office. The theoretical part consists of definitions of marketing communication and its tools, characteristics of the Moravian-Silesian National Theatre. The practical part focuses on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. MgA. Martin Kajzar, Ph.D., MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLIMOVÁ, Natálie. \textit{Produkce a marketingová komunikace Národního divadla moravskoslezského od roku 2010}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Ostravská univerzita, Faculty of Fine Arts and Music. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/iebhhn/.
Jak správně citovat práci
KLIMOVÁ, Natálie. Produkce a marketingová komunikace Národního divadla moravskoslezského od roku 2010. Ostrava, 2023. diplomová práce (MgA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníUniversity of Ostrava
Faculty of Fine Arts and MusicMaster programme / odbor:
Production in Cultural and Creative Sectors / Production in Cultural and Creative Sectors
Práce na příbuzné téma
-
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová