BcA. Natálie KLIMOVÁ

Master's thesis

Produkce a marketingová komunikace Národního divadla moravskoslezského od roku 2010

Production and marketing communication of the Moravian-Silesian National Theater since 2010
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá aktivitami Národního divadla moravskoslezského v oblasti marketingové komunikace a produkce v časovém horizontu od roku 2010, tedy po nástupu nového ředitele divadla. Teoretická část se skládá z definic marketingové komunikace a jeho nástrojů, charakteristiky Národního divadla moravskoslezského. Praktická část se zaměřuje na konkrétní časová období a s tím spjatou formu marketingové …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with the activities of the Moravian-Silesian National Theater in the field of marketing communication and production in the time horizon since 2010, after the new director of the theater took office. The theoretical part consists of definitions of marketing communication and its tools, characteristics of the Moravian-Silesian National Theatre. The practical part focuses on …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. MgA. Martin Kajzar, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KLIMOVÁ, Natálie. Produkce a marketingová komunikace Národního divadla moravskoslezského od roku 2010. Ostrava, 2023. diplomová práce (MgA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta umění

University of Ostrava

Faculty of Fine Arts and Music

Master programme / odbor:
Production in Cultural and Creative Sectors / Production in Cultural and Creative Sectors