Jan KOVÁŘ

Bachelor's thesis

Internetový marketing ve vybraném podniku

Internet marketing in the chosen company
Abstract:
Práce se zaměří na problematiku internetového marketingu ve vybraném podniku. Cílem práce je identifikování nástrojů internetového marketingu, které by mohly napomoci oslovit potenciální koncové zákazníky vybraného podniku. Vybraným podnikem je Truhlářství Hakl a Fišer zabývající se výrobou a prodejem truhlářských výrobků. Pomocí dotazníkového šetření byl zjištěn vhodný způsob zlepšení internetového …more
Abstract:
The bachelor thesis will focus on the issue of internet marketing in the selected company. The aim is to identify internet marketing tools that could help to address the potential target customers of the selected company. The selected company is Truhlářství Hakl a Fišer, which makes and sells wooden products. Using the questionnaire has been found a suitable way of impoving internet marketing and there …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 3. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Monika Fantová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOVÁŘ, Jan. Internetový marketing ve vybraném podniku. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management