Jan KOVÁŘ
Bachelor's thesis
Internetový marketing ve vybraném podniku
Internet marketing in the chosen company
Abstract:
Práce se zaměří na problematiku internetového marketingu ve vybraném podniku. Cílem práce je identifikování nástrojů internetového marketingu, které by mohly napomoci oslovit potenciální koncové zákazníky vybraného podniku. Vybraným podnikem je Truhlářství Hakl a Fišer zabývající se výrobou a prodejem truhlářských výrobků. Pomocí dotazníkového šetření byl zjištěn vhodný způsob zlepšení internetového …moreAbstract:
The bachelor thesis will focus on the issue of internet marketing in the selected company. The aim is to identify internet marketing tools that could help to address the potential target customers of the selected company. The selected company is Truhlářství Hakl a Fišer, which makes and sells wooden products. Using the questionnaire has been found a suitable way of impoving internet marketing and there …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Monika Fantová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOVÁŘ, Jan. \textit{Internetový marketing ve vybraném podniku}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2017. Available from: https://theses.cz/id/iecl5h/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOVÁŘ, Jan. Internetový marketing ve vybraném podniku. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Využití internetového marketingu ve vybraném podniku
Tu-Trinh Phamová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Nástroje internetového marketingu
Kamil Lhoták -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet