Internetový marketing ve vybraném podniku – Jan KOVÁŘ
Jan KOVÁŘ
Bachelor's thesis
Internetový marketing ve vybraném podniku
Internet marketing in the chosen company
Anotácia:
Práce se zaměří na problematiku internetového marketingu ve vybraném podniku. Cílem práce je identifikování nástrojů internetového marketingu, které by mohly napomoci oslovit potenciální koncové zákazníky vybraného podniku. Vybraným podnikem je Truhlářství Hakl a Fišer zabývající se výrobou a prodejem truhlářských výrobků. Pomocí dotazníkového šetření byl zjištěn vhodný způsob zlepšení internetového …viacAbstract:
The bachelor thesis will focus on the issue of internet marketing in the selected company. The aim is to identify internet marketing tools that could help to address the potential target customers of the selected company. The selected company is Truhlářství Hakl a Fišer, which makes and sells wooden products. Using the questionnaire has been found a suitable way of impoving internet marketing and there …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Monika Fantová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOVÁŘ, Jan. \textit{Internetový marketing ve vybraném podniku}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/iecl5h/.
Jak správně citovat práci
KOVÁŘ, Jan. Internetový marketing ve vybraném podniku. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Využití internetového marketingu ve vybraném podniku
Tu-Trinh Phamová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Nástroje internetového marketingu
Kamil Lhoták -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet