Výuka kritického myšlení na příkladu rusko-ukrajinských vztahů – Bc. Vojtěch HOLZEPL
Bc. Vojtěch HOLZEPL
Master's thesis
Výuka kritického myšlení na příkladu rusko-ukrajinských vztahů
Teaching critical thinking on the example of Russian-Ukrainian relations
Abstract:
Primárním cílem diplomové práce je vytvoření výukových materiálů na téma rusko ukrajinských vztahů, které jsou zaměřeny na kritické hodnocení informací, práci s internetem a mediálním zdrojem. Tyto lekce tvoří praktickou část práce. Dílčími cíli, které tvoří teoretickou část, je shrnutí stavu mediální výchovy v českých školách, rešerše dostupných výukových materiálů této problematiky a nastínění pilířů …moreAbstract:
The primary goal of this thesis is to create teaching materials on Russian-Ukrainian relations that focus on critical evaluation of information, working with the Internet and media sources. These lessons form a practical part of the thesis. The sub-objectives that make up a theoretical part are a summary of the state of media education in Czech schools, a research of available teaching materials on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Barbara Baarová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOLZEPL, Vojtěch. Výuka kritického myšlení na příkladu rusko-ukrajinských vztahů. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Teaching for Secondary Schools / Teaching for Secondary Schools - Geography - Physical Education
Theses on a related topic
-
Mediální gramotnost ve vztahu ke kritickému myšlení
Kateřina JANČÍKOVÁ -
Digitální gramotnost zaměstnanců vybrané firmy
Iveta Kašpárková -
Mediální gramotnost učitelů na 1. stupni základních škol v Moravskoslezském kraji
Barbora ŠUSTKOVÁ -
Youtubeři a kritická mediální gramotnost žáků prim osmiletého gymnázia
Veronika SVRČINOVÁ -
Mediální gramotnost budoucích učitelů
Bedřich Prokop -
Mediální gramotnost studentů vysokých škol
Anna BUCHTÍKOVÁ -
Využití metod kritického myšlení v rámci výuky mediální výchovy
Lukáš Tecl -
Využití mediální výchovy a metod kritického myšlení na 2. stupni ZŠ
Sibyla KALLEROVÁ