Výuka kritického myšlení na příkladu rusko-ukrajinských vztahů – Bc. Vojtěch HOLZEPL
Bc. Vojtěch HOLZEPL
Diplomová práce
Výuka kritického myšlení na příkladu rusko-ukrajinských vztahů
Teaching critical thinking on the example of Russian-Ukrainian relations
Anotace:
Primárním cílem diplomové práce je vytvoření výukových materiálů na téma rusko ukrajinských vztahů, které jsou zaměřeny na kritické hodnocení informací, práci s internetem a mediálním zdrojem. Tyto lekce tvoří praktickou část práce. Dílčími cíli, které tvoří teoretickou část, je shrnutí stavu mediální výchovy v českých školách, rešerše dostupných výukových materiálů této problematiky a nastínění pilířů …víceAbstract:
The primary goal of this thesis is to create teaching materials on Russian-Ukrainian relations that focus on critical evaluation of information, working with the Internet and media sources. These lessons form a practical part of the thesis. The sub-objectives that make up a theoretical part are a summary of the state of media education in Czech schools, a research of available teaching materials on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Barbara Baarová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLZEPL, Vojtěch. Výuka kritického myšlení na příkladu rusko-ukrajinských vztahů. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Geografie pro SŠ - Tělesná výchova pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Mediální gramotnost ve vztahu ke kritickému myšlení
Kateřina JANČÍKOVÁ -
Digitální gramotnost zaměstnanců vybrané firmy
Iveta Kašpárková -
Mediální gramotnost učitelů na 1. stupni základních škol v Moravskoslezském kraji
Barbora ŠUSTKOVÁ -
Youtubeři a kritická mediální gramotnost žáků prim osmiletého gymnázia
Veronika SVRČINOVÁ -
Mediální gramotnost budoucích učitelů
Bedřich Prokop -
Mediální gramotnost studentů vysokých škol
Anna BUCHTÍKOVÁ -
Využití metod kritického myšlení v rámci výuky mediální výchovy
Lukáš Tecl -
Využití mediální výchovy a metod kritického myšlení na 2. stupni ZŠ
Sibyla KALLEROVÁ