Dětská kresba a malba jako prostředek rozvoje jemné motoriky a grafomotoriky – Jitka DVORSKÁ
Jitka DVORSKÁ
Bakalářská práce
Dětská kresba a malba jako prostředek rozvoje jemné motoriky a grafomotoriky
Children's drawing and painting as a tool of developing the soft hand work and graphic hand work
Anotace:
V mé práci jsem se zaměřila na oblast, která mne zaujala a myslím si, že je obzvláště pro děti předškolního věku velmi důležitá. Formou grafomotorických cvičení, grafických prvků a uvolněním ruky tak přispěji ke zlepšení budoucího psaní dětí a tak i k přípravě do školy. Při těchto cvičeních mohou děti kreslit, obtahovat či malovat a tím si i zlepšovat techniku držení psacího, kreslícího či malovacího …víceAbstract:
In my thesis I focused on the area, which got my interest and I think that it is very important mainly for the pre-school children. Through the way of graphomotoristic exercises, graphical components and hand releasing I will contribute to improve the children?s writing in the future as well as their school preparation. By these exercises the children can draw, strap or paint and in this way improve …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2009
Zveřejnit od: 9. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2009
- Vedoucí: PhDr. Radomír Jurdin
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DVORSKÁ, Jitka. Dětská kresba a malba jako prostředek rozvoje jemné motoriky a grafomotoriky. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Pěstování a upevňování pěveckých návyků a dovedností v dětském a mládežnickém pěveckém sboru Jizerka
Pavla Wohlmuthová -
Intonační a rytmická cvičení a jejich využití v dětském zpěvu a hře na vybraný hudební nástroj
Kristýna Vybíralová -
Kresba a malba jako součást duševní hygieny
Kristýna Tučková -
NÁVRH A GRAFICKÉ ŘEŠENÍ OBALU A PROPAGAČNÍCH TISKOVIN A NÁVODU PRODUKTU PRO DOMÁCNOST
Martin KADLEC -
Srovnání vývoje malby a kresby žáků mladšího školního věku a malby a kresby žáků speciálních tříd
Štěpánka NEUNEROVÁ -
Využití metod Célestina a Élise Freinetových ve výuce estetické výchovy na středních školách a gymnáziích v ČR: inspirace freinetovskými školami ve Francii
Iveta Šedová -
Příprava dítěte předškolního věku na prvopočáteční psaní
Veronika JÍROVCOVÁ -
Stupeň rozvoje grafomotoriky předškolních dětí v mateřských školách jako ukazatel prvopočátečního psaní
Jana HERMANOVÁ