Analýza spokojenosti zákazníků firmy Mikona, s. r. o. se zaměřením na vozy Subaru – Dominika KUHAJDOVÁ
Dominika KUHAJDOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Mikona, s. r. o. se zaměřením na vozy Subaru
Analysis of the customer´s satisfaction of Mikona, ltd. company with focus on the Subaru
Abstract:
Cieľom tejto práce bolo zistiť spokojnosť zákazníkov firmy Mikona, s.r.o. prostredníctvom telefonického dotazníkového šetrenia a navrhnúť doporučenia vedúce k vyššej spokojnosti zákazníkov. V teoretickej časti som spracovala poznatky týkajúce sa spokojnosti zákazníkov. Čerpala som zo zdrojov odbornej literatúry, ktoré sa zaoberajú spokojnosťou zákazníka a procesom marketingového výskumu. V praktickej …moreAbstract:
The aim of this bachelor´s work was find out customer satisfaction with the company Mi-kona, Ltd throuhg questionnaire inquiry by the telephone and suggest recommendation lea-ding to higher satisfaction of customers. In the theoretical part I have elaborated pieces of knowledge about the customer´s satis-faction. The sources, which I have drawn from are specialized publications dealing with the subject …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2009
Identifier:
11511
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUHAJDOVÁ, Dominika. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků firmy Mikona, s. r. o. se zaměřením na vozy Subaru}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/iemkq1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUHAJDOVÁ, Dominika. Analýza spokojenosti zákazníků firmy Mikona, s. r. o. se zaměřením na vozy Subaru. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Lojalita zákazníka a jeho hodnoteie spokojnosti v podniku služieb
Júlia Ligasová -
Analýza marketingovej stratégie a spokojnosti zákazníka spoločnosti Emirates Airlines
Soňa Valová -
Analýza spokojnosti zákazníka firmy B. O. S. {--} Plast, s. r. o.
Barbora OBEŠLOVÁ -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková