Interní podnikové faktory z hlediska tvorby konkurenční výhody podniku – Mgr. Bc. Jana Hodečková
Mgr. Bc. Jana Hodečková
Diplomová práce
Interní podnikové faktory z hlediska tvorby konkurenční výhody podniku
Internal company factors and company competitiveness
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvořit metodiku hodnocení vybraného interního podnikového faktoru, a její následnou aplikací na konkrétní podnik definovat jeho konkurenční schopnosti, odhalit rezervy pro zvýšení jeho konkurenceschopnosti a pro ně formulovat doporučení. První část práce je zaměřena na teoretické vymezení problematiky konkurenceschopnosti, interních podnikových faktorů a metod jejich …víceAbstract:
The goal of the thesis is a creation of a methodology of a rating of a selected internal company factor and an application of the methodology on a particular company in order to define its competitive advantage and to reveal the existing business reserves for a growth of a company competitiveness (and a formulation of recommendation). The first part of the thesis is concentrated on theoretical specification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v55f0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Interní podnikové faktory z hlediska tvorby konkurenční výhody podniku
Petra Malinská -
Interní podnikové faktory z hlediska tvorby konkurenční výhody podniku
Radek Novotný -
Interní podnikové faktory z hlediska tvorby konkurenční výhody podniku
Michal Turoci -
Analýza interních podnikových faktorů s důrazem na tvorbu hodnoty pro zákazníka
Marek Neuschl -
Analýza interních podnikových faktorů
David Švancara -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku z hlediska interních podnikových faktorů
Dita Bechová -
Analýza interních podnikových faktorů s důrazem na konkurenceschopnost podniku
Michal Heczko -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova