Bc. Kateřina HUŇOVÁ

Master's thesis

Marketing a propagace nakladatelství CooBoo

Marketing and propagation of the publishing house CooBoo
Abstract:
Tato diplomová práce shrnuje teoretické poznatky o marketingu a propagaci knih a zároveň podává informace o současném stavu knižního trhu a jeho vývoji. Konkrétně se pak práce zaměřuje na marketing a propagaci nakladatelství CooBoo, společnosti Albatros Media a.s.
Abstract:
This dissertation summarizes theoretical knowledge about marketing and a book promotion. At the same time it provides the reader with information about current status of the book market and its development. To be specific, this dissertation focuses on marketing and promotion of CooBoo publishing house, part of the Albatros Media a.s.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier: 18385

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HUŇOVÁ, Kateřina. Marketing a propagace nakladatelství CooBoo. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications