Marketing a propagace nakladatelství CooBoo – Bc. Kateřina HUŇOVÁ
Bc. Kateřina HUŇOVÁ
Master's thesis
Marketing a propagace nakladatelství CooBoo
Marketing and propagation of the publishing house CooBoo
Abstract:
Tato diplomová práce shrnuje teoretické poznatky o marketingu a propagaci knih a zároveň podává informace o současném stavu knižního trhu a jeho vývoji. Konkrétně se pak práce zaměřuje na marketing a propagaci nakladatelství CooBoo, společnosti Albatros Media a.s.Abstract:
This dissertation summarizes theoretical knowledge about marketing and a book promotion. At the same time it provides the reader with information about current status of the book market and its development. To be specific, this dissertation focuses on marketing and promotion of CooBoo publishing house, part of the Albatros Media a.s.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
18385
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HUŇOVÁ, Kateřina. Marketing a propagace nakladatelství CooBoo. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketing a propagace amatérského fotbalového klubu
Tomáš Roza -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketing a propagace společnosti poskytující překladatelské služby v ČR.
Miroslava Janků -
Marketing a propagace státního hradu Pernštejn
Renáta Bednářová -
Marketing a propagace úpolových sportu v ČR
Tomáš Buchta -
Marketing a propagace měst a obcí
Radek Nedvěd