Bc. Kateřina HUŇOVÁ

Master's thesis

Marketing a propagace nakladatelství CooBoo

Marketing and propagation of the publishing house CooBoo
Anotácia:
Tato diplomová práce shrnuje teoretické poznatky o marketingu a propagaci knih a zároveň podává informace o současném stavu knižního trhu a jeho vývoji. Konkrétně se pak práce zaměřuje na marketing a propagaci nakladatelství CooBoo, společnosti Albatros Media a.s.
Abstract:
This dissertation summarizes theoretical knowledge about marketing and a book promotion. At the same time it provides the reader with information about current status of the book market and its development. To be specific, this dissertation focuses on marketing and promotion of CooBoo publishing house, part of the Albatros Media a.s.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor: 18385

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HUŇOVÁ, Kateřina. Marketing a propagace nakladatelství CooBoo. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications