Žákovská kompetence k řešení problémů – Kristýna SLADKÁ
Kristýna SLADKÁ
Master's thesis
Žákovská kompetence k řešení problémů
Pupils´skills to solve problems
Anotácia:
Tato diplomová práce je věnovaná žákovské kompetenci k řešení problémů. Cílem práce je porovnat úroveň této kompetence u žáků 4. a 5. tříd v předmětech český jazyk a matematika na Základní škole Brjanská 3078 v Kladně. Práce je tvořena ze dvou částí. Část teoretická, která za použití literárních zdrojů objasňuje problematiku klíčové kompetence k řešení problémů a alternativní školy Začít spolu. V praktické …viacAbstract:
This thesis is devoted to the pupils' competence to solve problems. The aim is to compare the level of competence of pupils fourth and fifth classes in subjects Czech and mathematics at the elementary school Brjanská 3078 in Kladno. The study consists of two parts. Part of the theory that the use of literary sources clarifies the issue of core competencies to solve problems and alternative school Step …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Helena Vomáčková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLADKÁ, Kristýna. Žákovská kompetence k řešení problémů. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary School Teacher Education / Teaching in Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Působnost a pravomoci vybraných orgánů územních samosprávných celků a jejich kompetence k řešení mimořádných událostí a krizových situací
Šárka Uhrová -
Rozvoj kompetence k řešení problémů na kurzech Filozofie pro děti a Výchovy zážitkem
Richard Macků -
Rozvoj kompetence k řešení problému prostřednictvím dramatické hry u dětí předškolního věku
Nikol ZDRÁHALOVÁ -
Rozvíjení kompetence k řešení problémů dramatickými aktivitami u dětí v mateřské škole
Tamara KUČEROVÁ -
Hra v mateřské škole jako prostředek rozvoje kompetence k řešení problémů
Lenka KOŘÍNKOVÁ -
Rozvoj klíčové kompetence k řešení problémů ve výuce zeměpisu
Daniela BOUDOVÁ -
Rozvíjení kompetence k řešení problémů v předškolním období prostřednictvím hlavolamů
Pavla Nývltová