Analýza marketingové komunikace turistického střediska Špindlerův Mlýn – Dagmar Kaláčová
Dagmar Kaláčová
Master's thesis
Analýza marketingové komunikace turistického střediska Špindlerův Mlýn
Analysis of marketing communication of the tourist center Špindlerův Mlýn.
Abstract:
Práce se zabývá problematikou marketingu cestovního ruchu, přičemž jejím cílem je analýza marketingové komunikace zimního střediska Špindlerův Mlýn a stanovení obecných principů pro marketingovou komunikaci ostatních horských středisek v ČR.V teoretické části budou nastavena teoretická východiska, bude provedena kritická literární rešerše relevantních zdrojů s užším zaměřením na problematiku marketingu …moreAbstract:
The thesis deals with the issue of tourism marketing, while its aim is to analyze the marketing communication of the winter resort Spindleruv Mlyn and to determine the general principles for marketing communication of other mountain resorts in the Czech Republic.In the theoretical part, the theoretical basis will be set, a critical literary search of relevant sources will be performed with a closer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76469
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2020
- Supervisor: Jan Závodný Pospíšil
- Reader: Lucie Sára Závodná
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76469
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Analýza evropských závodišť pro Světový pohár v biatlonu
Michal Žák -
Analýza sportovního výkonu šavlistů v zápasech mistrovství světa
David Dyršmíd -
Sportovní událost a rozvoj cestovního ruchu v destinaci - případová studie Nové Město na Moravě
Veronika Velká -
Logistické zajištění Světového poháru v alpském lyžování v České republice
Nikola Petráčková -
Srovnání pohybové aktivity dobrovolníků během SP v biatlonu s aktivitou jejich běžného dne
Ondřej Kratochvíl -
Marketing v běžeckém lyžování
Barbora Havlíčková -
Sportovní marketing, Potenciál sportovního produktu
Marek TESAŘ -
Sport Marketing - Komunikace Jizerské 50
Marek Tesař