Cooperative learning versus group work in English lessons – Bc. Petra KULDOVÁ
Bc. Petra KULDOVÁ
Diplomová práce
Cooperative learning versus group work in English lessons
Cooperative learning versus group work in English lessons
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na kooperativní učení a na skupinovou práci (včetně práce ve dvojici) v hodinách anglického jazyka. V první kapitole se nacházejí základní informace o kooperativním učení, dále jsou zmíněny četné výhody kooperativního učení. Nevýhody kooperativního učení jsou také diskutovány, je zde i navrhnuto, jak tyto případné nevýhody vyřešit. Dále je vysvětleno, proč je vhodné …víceAbstract:
The thesis deals with cooperative learning and group work. Firstly, it provides a general theoretical introduction to cooperative learning. It contains basic information regarding cooperative learning principles, advantages and disadvantages of cooperative learning. An individual section is dedicated to cooperative learning in English language classes. The chapter focused on group work is written in …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KULDOVÁ, Petra. Cooperative learning versus group work in English lessons. Plzeň, 2018. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / AJ-NJ
Práce na příbuzné téma
-
Kooperativní učení ve výuce informatiky
Marie BACKOVÁ -
Kooperativní učení v podmínkách mateřské školy
Irena BARTÍKOVÁ -
Kooperativní učení a jeho aplikace v literární výchově
Věra Böhmová -
Kooperativní versus kompetitivní učení
Petra Mrázková -
Kooperativní učení ve čtenářském klubu na ZŠ - antiutopická/dystopická literatura
Lenka ŠEVČÍKOVÁ -
Kooperativní učení v edukaci dítěte předškolního věku
Šárka BUROŇOVÁ -
Kooperativní učení v odborném vzdělávání
Izabela Bedlovičová -
Srovnání kooperativního učení s jinými formami výuky na 2. stupni ZŠ
Lucie PETERKOVÁ